רושם ראשוני יוצרים רק פעם אחת.. וזה נכון גם לגבי הבית שלכם. דלתות כניסה מעוצבות הן הדרך שלכם לשמור על ייחוד, הן החותם שאתם יוצרים אצל המבקרים בביתכם עוד לפני שנכנסו פנימה, והן שגורמות לצופים מבחוץ להתרשם ולדמיין כיצד נראה ביתכם מבפנים. ALL LOCK מציעה לכם מגוון רחב של דלתות מעוצבות לכניסה ולפנים הבית, אשר יתאמו בצורה מדוייקת את טעמכם האישי ויעניקו לביתכם את הנגיעה העיצובית המיוחדת שמגיעה לו.

לשיחת ייעוץ עם איש מקצוע של ALL LOCK חייגו – 0524-017-017


לחץ כאן לקטלוג דלתות כניסה מעוצבות

לצאת מהסטנדרט

בישראל לרוב הבתים יש את אותן דלתות. הסטנדרט העיצובי של דלתות כניסה ודלתות פנים הינו די אחיד כאן, ודלתות כניסה מעוצבות הן חידוש מרענן בכל פעם שאנו נתקלים בהן. תנו לביתכם את הטאצ' המיוחד שמגיע לו, ותחרטו אותו בזכרונם של האורחים כבר מהשניה הראשונה.

איכות

דלתות הכניסה המעוצבות אשר משווקות על ידי ALL LOCK מיוצרות תחת תנאים מוקפדים והינן בעלות גימור ברמה גבוהה. ברגע שרואים ונוגעים בדלת מעוצבת המשווקת על ידי ALL LOCK ניתן מיד להבחין באיכות החומרים והעבודה.

עיצוב מותאם אישית

היתרון המרכזי של דלתות כניסה מעוצבות, הוא שאתם זוכים לקחת חלק פעיל בבחירת האלמנטים שירכיבו אותה. בידיכם האפשרות לתת ביטוי להעדפות העיצוביות האישיות שלכם, ולקבוע פרמטרים עיצוביים רבים כגון; בחירת חומר הגלם, גודל הדלת, גוון הצבע, טקסטורת החומר, העיטורים, משקל הדלת, רמת הגימור הסופית וכו'. עובדה זו מאפשרת עיצוב מותאם אישית, לפי טעמכם המדוייק והעדפותכם העיצוביות.

מעוצב ואמנותי

דלתות כניסה מעוצבות הן יצירות אמנות יפהפיות אשר תוחמות את פתח ביתכם. הן ההשראה, הן כרטיס הביקור, הן הפנים והשלום שאתם אומרים לעולם החיצוני, ואם אתם אנשים אשר מעריכים ואוהבים יופי, ייחודיות ואמנות – דלתות כניסה מעוצבות הן בהחלט הדלתות שצריכות להיות בפתחו של הבית שלכם.

בטיחות

דלתות כניסה מעוצבות הן אמנם אלמנט יפהפה להעשרת המראה של הבית, אך הן אינן נופלות ביעילותן הבטיחותית. לדלתות המעוצבות המשווקות על ידי ALL LOCK מערכות נעילה מתקדמות אשר מגנות על תכולת הבית ויושביו באופן מיטבי, והן מהוות חסם אמין מפני העולם החיצון.

דלתות מעוצבות


 

דלתות כניסה מעוצבות

לחץ על הדלת הרצויה לפרטים לקטלוג המלא

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.